kernel 2.6.0 and cdrecord howto

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Feb 11 23:20:43 EET 2004

On Wednesday 11 February 2004 18:48, Nick Apostolakis wrote:
> xm de mou aresei auto.
> pote ena bin einai se raw mode?

Πάντα :-/

Βασικά, δεν έχω πετύχει ποτέ cue/bin που να μήν είναι raw.

> egw to cdrdao to xrisimopoiw mainly gia na grafw vcd/svcd
> otan kanoume rip apo ena vcd kai kataligoume se ena cue/bin
> ti einai auto to bin pou pernoume?

raw

> opws kai na exei to prama eidika sto cdrecording yparxoune akoma
> eleipseis oson afora ton 2.6.x pyrina.

όχι. Εδώ είναι το θέμα. Η δική μου άποψη (γιατί πλέον αρχίζουμε και
παίζουμε με απόψεις) είναι πως όσον αφορά τον πυρήνα δεν υπάρχουν
ελλείψεις. Ελλείψεις έχουμε από άποψη εφαρμογών.

Ο πυρήνας υποστηρίζει SCSI, υποστηρίζει ATAPI και υποστήριζει ακόμα SCSI
emulation. Το scsi emulation support δεν έχει αλλάξει από τον 2.4 στο
2.6. Είτε τρέχεις τον 2.4 με scsi emulation, είτε τον 2.6 με scsi
emulation είναι το ένα και το αυτό.

Απλώς, για λόγους καθαρά προώθησης της δουλειάς που έχει γίνει πάνω στο
ATAPI στον 2.6, έχει βγεί ο Linus και έχει πεί να μη χρησιμοποιούμε το
scsi emulation.

Η αντίθετη άποψη (δηλ του Schilling) λέει πως για όλα φταίει ο πυρήνας
και πως πρέπει να συνεχίζει να γίνεται maintain το scsi-emulation ώστε
να υπάρχει backwards compatibility. Ο ένας δηλαδή πετάει το μπαλάκι
στον άλλον για το ποιός θα γράψει κώδικα.

> mou thimizei tin antimetwpisi tou freebsd sxetika me to atapi
> subsystem omoiws kai autoi
> ypostiriziune antistoixa ksexwrista ta ide-cdr kai ta scsi-cdr

Μα έτσι είναι δεν είναι το σωστό ? Διαφορετικές συσκευές είναι. Απλά
εντελώς τυχαία και στις ATAPI συσκευές με SCSI εντολές μιλάμε ;) Γιατί
λοιπόν να μπεί overhead στον πυρήνα όταν η κάθε burn εφαρμογή μπορεί
κάλλιστα να μάθει να "μιλάει" και σε SCSI συσκευές και σε ATAPI.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering