kernel 2.6.0 and cdrecord howto

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Feb 10 23:30:55 EET 2004

On Tuesday 10 February 2004 15:39, Tom Diamond wrote:

> Έβαλα k3b 0.11.2 αλλά συνεχίζει να μου παραπονιέται:
> cdrdao has problems with ATAPI writers
> When K3b 0.11.2 was released no version of cdrdao was able to write
> without SCSI emulation. Although it is possible that there actually
> is a version with ATAPI support it is unlikely.
> Solution: A solution is to enable ide-scsi (SCSI emulation) for all
> devices. You may also install a more recent version of cdrdao which
> supports ATAPI devices.

Ας παραπονιέται. Βάλτο να αγνοεί το μήνυμα. Αν έχεις το patchαρισμένο
cdrdao, ευτυχώς αν διαλέξεις στο k3b το cdrdao και πατήσεις burn,
ΠΑΡΟΛΟ το παραπάνω warning, γράφει.

Το έχουν παραγκωνίσει το cdrdao από το k3b και εδώ που τα λέμε καλά
κάνανε. Εκτός του ότι είναι παρατημένο project, εκτός του ότι το
cdrecord πλέον σχεδόν καλύπτει όλο το functionality του cdrdao, συν
τοις άλλοις το patched cdrdao μου έχει παγώσει το σύστημα κανα 2 φορές.

Κοινώς, αν μπορείς να το αποφύγεις, κάντο.

> Τι έγινε τους
> έλειψε το cdrdaο και το ξανάβαλαν μέσα;

Όχι. Το έχουν απομονώσει για κάποιες λειτουργίες, αλλά δεν έχουν
απαλλαχτεί πλήρως από αυτό.

Πάντως, το έχουν βγάλει από το cd copy και στη θέση του βάλανε το clone
mode του alpha cdrecord, το οποίο το έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλό.
(το έχω δοκιμάσει για περιπτώσεις Exact Audio Copy και τις έχει περάσει
επιτυχώς τις δοκιμές αυτές)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering