Kefalaia/mikra, uniq, postgres se FC1

Prokopis Prokopidis prokopis at ilsp.gr
Mon Feb 9 22:11:31 EET 2004

Mhpws mporei kapoios na ekshghsei to parakatw problhma me kefalaia/peza
kai to uniq (coreutils 5.0) σε Fedora Core 1 (2.4.22-1.2115.nptl);

$ locale # Ola el_GR
LANG=el_GR
LC_CTYPE="el_GR"
LC_ALL=el_GR
$ cat new.txt
Ρώμη
ρώμη
Δρυς
δρυς
$ uniq  -i new.txt
Ρώμη
Δρυς
$ uniq  new.txt
Ρώμη
Δρυς
δρυς

Epishs, fields me paromoia periexomena (kefalaio/mikro "rw") dhmiourgoun
problhmata sthn postgres, otan prospathshsei kaneis na ftiaksei unique
indexes. H postgres diamartyretai me "Cannot insert a duplicate key ..."

Antithetws to grep deixnei na ta antimetwpizei swsta

$ grep -i Ρώμη new.txt
Ρώμη
ρώμη
$ grep Ρώμη new.txt
Ρώμη

To idio kai h perl, an xrhsimopoihseis "use locale;" .

Euxaristw,