treis grigores erotisoules

core burdenas at csd.uoc.gr
Sat Feb 7 11:45:11 EET 2004

den xero bebaia poso grigores tha einai oi apantiseis :)
1) Pws boro na allaxo to periexomeno ton environmental variables, pera
apo to export pio arxeio prepei na piraxo gia na kratiseis tis allages
mou meta apo boot.
2) Pou boro na bro plirofories gia to pws na balo ellinika sto
OpenOffice wste na boro kai na diabazo kai na grafo. Me pio sindiasmo
pliktrwn allazo apo agglika se ellinika. Exo prosthesei ta ellinika san
prostheti glwssa.
3) Telos exo enan exoteriko disko pou sindeetai se high speed usb (usb
2.0) me to pc. Pws boro na ton kano mount? Poio arxeio sto /dev
antistixei se kati tetoio, dokimasa ta /dev/USBx alla mou leei oti einai
char devices kai to mount mallon xrisimopoiei block devices. Dokimasa
kai ta /dev/input/ttyACMx epidei to usb modem mou to blepo ekei, alla
kai pali ta idia peri char devices. Any hint?

Efxaristo, Themis