[Fwd: [Open-source] C++ & Java Guides]

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Feb 6 09:13:36 EET 2004

John Tsiombikas (Nuclear / the Lab) wrote:

> poioi eiste "eseis" ek merous poion milas diladi?

Όλοι "εμείς" που ακούμε σε αυτήν την λίστα ή διαβάζουμε.

Αδελφέ απλά το ύφος σου είναι λίγο απότομο. Και όπως σίγουρα θα
γνωρίζεις οι άνθρωποι κρίνονται πάντα από τα λεγόμενά τους και κυρίως
από τα γραπτά τους.

Όπως θα παρατήρησες ελάχιστα πράγματα είπαν οι παραπάνω για το κείμενο
και ο ίδιος ο συγγραφέας σημειώνει ότι ΔΕΝ είναι ούτε βιβλία ούτε
tutorials απλά είναι οι δικές του σημειώσεις. Και όπως και ο ίδιος
αναφέρει κάθε κριτική ευπρόσδεκτη!

Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να πεις και να γράψεις ότι θέλεις καθώς και
να κρίνεις ότι θέλεις και με όποιο τρόπο θέλεις. Είναι προνόμιο της
ελευθερίας σου. Και εδώ δεν έχουμε καμία χούντα. Κάνε ότι θέλεις και πες
ότι θέλεις. Απλά η δική σου ελευθερία σταματάει εκεί που ξεκινάει η δική
μου και φυσικά θα το γνωρίζεις και αυτό αφού είναι το πρώτο άρθρο στο
σύνταγμα.

Και η δική μου ελευθερία ή δική μας ή όλων μας (και εσένα φυσικά)
ξεκινάει πάντα με σεβασμό προς τον άλλο. Απλά όλοι εμείς διαβάζοντας
αυτήν την λίστα αναγνώσαμε ένα επιθετικό ύφος. Όπως θα κατάλαβες (γιατί
οι απόψεις σου είναι πολύ ξεκάθαρες και δεν έχεις καμία επιφύλαξη στα
λεγόμενά σου [προσόν]) ενοχλήθηκαν κάποιοι ή όλοι με το ύφος σου.

Τίποτα παραπάνω.

Όλα τα παραπάνω έχουνε γραφτεί με καλή πρόθεση προς όλους τους
αναγνώστες της λίστας.