ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ORACLE ΣΤΟ SUSE LINUX

Stelios Asmargianakis admin at climbincrete.com
Thu Feb 5 12:16:15 EET 2004

Καλημέρα
Φτιάξε ένα tnsnames.ora και δες αν παίζει αν και χλωμό το βλέπω.Έχεις κάνει σίγουρα κάτι λάθος στην εγκατάσταση.Θα έπρεπε να σου δουλέψει χωρίς να χρειαστεί τίποτα.Επίσης στο tnsnames.ora πολλές φορές πρέπει να αλλάξεις μια παράμετρο την οποία δεν θυμάμαι τώρα (θα πάω αργότερα στο μηχάνημα που έχω όρακλ και θα σου πω) γιατί αλλιώς δεν κάνει σύνδεση.Χρησιμοποίησε τον oemmap για να συνδεθείς και πες μου τι λάθος σου γράφει.Γράφεις oemmap dbastudio και ξεκινά.
On Wednesday 04 February 2004 11:43 am, you wrote:> Καλημέρα και πάλι! Τελικά κατάφερα με τα πολύ κόπων και  βασάνων> εγκατέστησα την Client Oracle 8i στο Suse 9.0. To πρόβλημα τώρα είναι το> εξής: Προσπαθώ με το Net8 να επιτύχω σύνδεση με τον server μου, αλλά χώρια> ότι στην αρχή μου έβγαζε ένα IOException (μάλλον της jAVA), δεν κάνει> σύνδεση παρά το ότι δημιουργώ το listener name στο Net8. Συγκεκριμάνα> προσπαθώ να συνδεθώ ως εξής : $ sqlplus> system/manager at ota_db.192.168.200.45, όπου ota_db είναι το όνομα της> database και 192.168.200.45 είναι το ιp του server.>> Ένα άλλο παράξενο που συμβαίνει και πιστεύω ότι εκεί οφείλεται το όλο> πρόβλημα είναι ότι δεν δημιουργείται πουθενά το αρχείο tsnames.ora, το> οποίο περιέχει, απ' ότι ξέρω και από την εγκατάσταση στα Windows, τα> connectionstring για τη σύνδεση σε απομακρυσμένες και μη βάσεις.>> Τελικά τι μπορεί να φταίει, μου λες;;;>>>> ---------------------------------> Do You Yahoo!?> Αποκτήστε την δωρεάν σας@yahoo.gr διεύθυνση  στο Yahoo! Mail.
-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK