POSTFIX

Marios Geo marios_hellas_23 at yahoo.gr
Tue Feb 3 11:27:22 EET 2004

Παιδιά, μόλις χρησιμοποίησα ένα άρθρο του περιοδικού RAM, σχετικά με το
SpamAssassin, και τα έχω παίξει τελείως. Αναλυτικά, ενώ έχω ρυθμίσει το
POSTFIX, θεωρητικά σωστά, δεν επικοινωνεί με τον έξω κόσμο. Μηνύματα οι
χρήστες μπορούν να ανταλλάξουν μεταξύ τους, αλλά το SpamAssassin, ενώ την
πρώτη φορά δούλεψε, μετά από reboot, τίποτα. Βλέποντας το log του, είδα ότι
σταμάτησε να λαμβάνει mail. Όσο για τον έξω κόσμο, δεν μπόρεσα ούτε να
στείλω, ούτε να λάβω κανένα mail. Έχω 3 λογαριασμούς, 2 σε mail servers
πανεπιστημίου και ένα στο yahoo (pop). Από το kmail, όταν χρησιμοποιώ το
postfix (localhost για server), σε χιλιοστά του δευτερολέπτου θεωρητικά
συνδέεται κι δεν βρίσκει mail (ενώ υπάρχουν). Οι procmail, postfix spamd,
δαίμονες τρέχουν κατά το boot. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να πάρω mail
με postfix, δεν δουλεύει πια το spamassassin, και δεν γυρνάει κανένα μήνυμα
λάθους ώστε να δω τι γίνεται. Τι να κοιτάξω?
Α, και όταν τρέχει το firewall, δεν μπορεί να συνδεθεί στον localhost. Οπότε
πρέπει να το σταματήσω