Απο θεσσαλονίκη

Angelos Diamantakis lunatic at auth.gr
Tue Feb 3 02:35:57 EET 2004

αυτο που είπε ο φίλος για τους τύπους του HELMUG ψιλοισχύει, τους οποίους
πετυχα καθως είχαν μεινει μεχρι αργα τελευταιο βραδυ ενω καποιοι είχαν
ξεστησει.

φανταστηκα ότι ισως να υπηρχε καποια τακτικη συναντηση σε καποιο μερος (κανα
στεκι ή καφε). ναι, αν γινει κατι θα ηθελα να ερθω. βεβαια αυτο δεν σημαινει
οτι υπαρχει γενικοτερα ενδιαφερον.

παντως γιαννη αν θυμαμαι καλα, ειχα μεινει με την εντυπωση οτι εισαι
θεσσαλονικιος, απο την περιοδο της Infosystem και μετα με τα τρικακια με την
progress bar. τα κολησες ολα μονος σου ή υπαρχει κανας συμφοιτητης μου (ΗΜΜΥ)
στο HELLUG?