vim erwthsh

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Feb 2 12:32:01 EET 2004

On Monday, 2 February 2004, Manolis Stamatogiannakis wrote:

> 3erei kaneis an yparxei sto vim kapoios tropos na ry8misei to vim
> automata
> tis grammes pou exeis grapsei wste na mhn ypervainoun to mhkos tou
> termatikou sou?

 Epilegeis me shift-v tis grammes kai patas gq. (ennalaktika o poio
klassikos tropos einai gq<motion movement> px. gq2j)
 To mhkos twn grammwn to ka8orizeis me th metablhth tw. px. :set tw=74
(TextWidth)
 Epishs, to vim einai arketa e3ypno kai an px. grafeis ena mail kai 8es
na  morfopoihseis tis grammes pou exeis kanei quote 8a balei mono tou ta
quote chars opou prepei. Gia perissotera :help gq