ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ORACLE CLIENT 8.0.5 ΣΤΟ SUSE 9.0

Stelios Asmargianakis admin at climbincrete.com
Sun Feb 1 13:00:05 EET 2004

Κατέβασε το http://www.suse.co.uk/en/business/certifications/certified_software/oracle/docs/920_sles8_install.pdf και ακολούθησε τις οδηγίες μια προς μια, είναι πολλά που μπορεί να φταίνε και οι πληροφορίες που μου δίνεις δεν είναι αρκετές.Επίσης γιατί δεν κατεβάζεις την 9i ;ΔΕΝ χρειάζεται να βάλεις ολόκληρη την βάση αν θέλεις να συνδέεσαι σε άλλο μηχάνημα.Απλά θα κάνεις την administrative client εγκατάσταση.Ο μόνος λόγος που χρειάζεται να την βάλεις είναι αν θες να τσεκάρεις τοπικά σύνδεση Oracle / PHP όπου η δεύτερη στο compile ήθελε κάποια πράγματα τα οποίά ακόμη ψάχνω να βρω τι διάολο ήθελε και έπαιζε μόνο όταν εγκατέστησα όλη την βάση.Και το σημαντικότερο είναι ότι δεν μου τα έπρηξες :)
Καλή μας μέρα
On Saturday 31 January 2004 8:53 pm, you wrote:> Εχω εγκαταστήσει από το Cd της Oracle που έχω όλα τα Utilities (Net8,> PLSQL,Oracle8 Database, Client Software και κάτι Libraries..) και όλα> εγκαθίστανται μια χαρά εκτός από την Oracle Database που χτυπάει στο τέλος,> η οποία μου βγάζει στο τέλος κάτι σαν "Relinking error.All executable Files> not installed κτλ...". Το ξέρω ότι δεν με ενδιαφέρει η database αλλά πάλι> αν δεν την εγκαταστήσω δεν έχω όλα τα εκτελέσιμα που χρειάζομαι για την> επικοινωνία με τον server.> Και κάτι άλλο γιατί στα έπρηξα: μήπως απλά πρέπει να πειράξω τα αρχεία> tsnames.ora και listener.ora τα οποία και περιέχουν τις συνδέσεις με την> βάση και δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο;;;>>

-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.com101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK