SOLVED RE: Iptables & FTP

Βασιλειου Σπυρος info at wirenet.gr
Sun Feb 1 11:39:13 EET 2004

> :) isws fanei xazo alla to module gia ftp_contract.o to fortwneis?
> Xriazete gia na kaneis sindeseis passive mode se ftp me forwarding

Telika htan pio apla ta pragmata alla ta eixa kanei dyskola ego.
Parathrhsa oti polla modules den fortontan opote kata arxhn eftiaksa ayto!

# /bin/sh
#
# Firewall initialization script
#
#
/sbin/modprobe ipt_LOG
/sbin/modprobe ipt_REJECT
/sbin/modprobe ipt_MASQUERADE
/sbin/modprobe ipt_owner
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp
/sbin/modprobe ip_conntrack_irc
/usr/sbin/iptables-restore /etc/webmin/firewall/iptables.save

Me thn teleytaia grammh fortono ta rules ton iptables ta opoia einai

iptables -t filter -P FORWARD ACCEPT
iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

Bebaia tora thelo na do an efarmoges pou kanoun xrhsh H323 douleyoyn.
Epipleon den ksero kata poso prepei na peirakso to firewall gia logous
asfaleias kai gia QOS. Tespa siga siga tha to bro kai ayto...

Eyxaristo olous gia tis apanthseis sas.

Filika
Vasiliou Spiros