ÅãêáôÜóôáóç Slackware óå raid

Πιστιόλης Κωνσταντίνος kpistiol at otenet.gr
Thu Dec 30 16:52:30 EET 2004

Την Thu, 30 Dec 2004 03:47:24 +0200,ο(η) <antleb at di.uoa.gr> έγραψε/wrote:

> Hello,
>
> προσπαθώ να εγκαταστήσω το Slackware 10 σε ένα (ή μαλλον 2) raid δίσκο. Ο
> controller είναι ο Silicon Image 3114. Απ' ότι μπόρεσα να συμπεράνω, οι
> έτοιμοι
> πυρήνες του Slackware δεν τον υποστηρίζουν.
>
> Καμία ιδέα;
>
> Thanks,
> Αντώνης.

Δυστυχώς όλοι οι πυρήνες του slackware 10 στο CD είναι 2.4.26, ομοίως και ο
κώδικας στο /usr/src. Δεν έχω δοκιμάσει να βάλω κάποιο νεότερο.

Για τον πυρήνα αυτό είδα στο
/usr/src/linux-2.4.26/Documentation/Configure.help
Silicon Image chipset support
CONFIG_BLK_DEV_SIIMAGE
   This driver provides (U)DMA support for the SII3112 SATA controllers and
   for the CMD/SI680 UDMA/DMA ATA controller.
αλλά δεν υπάρχει πουθενά κάτι για 3114.