Journalled filesystem linux/windows

Alex ancalagon_lists at freemail.gr
Sun Dec 26 23:20:58 EET 2004

Giannis Papadopoulos wrote:

> Μόνον read είναι...
>
> Σκέφτηκα να σηκώσω σε VmWare linux και να κάνω mount το linux partition
> που θέλω να δω και να το κάνω export μέσω SAMBA... Αλλά δεν είναι για
> κάθε μέρα και σίγουρα θα είναι πολύ αργό...
>
> Και το ρημάδι το FAT32 είναι μάπα...

To paragon ext2fs εκανε αυτό που ρωτάς που είχα δοκιμάσει πριν 2-3
χρόνια και ήταν γενικώς οκ. Πλέον από οσο γνωρίζω έχει και ext3 support
και φαντάζομαι θα είναι πιο σταθερό από παλιότερα (δεν είχα ποτέ
πρόβλημα αλλά όχι πως έκανα και τίποτα extensive writes. Γνωστός μου
όμως είχε παραπονεθεί για κάποια χαλασμένα inodes).