emacs

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sun Dec 26 20:27:36 EET 2004

On Sun, Dec 26, 2004 at 01:33:30AM +0200, V13 wrote:
> Enas typos exei mia poly kalh idea gia tin anagrafi toy thriskeymatos stin
> taytotita. H istoria ksekinaei apo ton stallman, o opoios eipe oti o Emacs
> (kai to free software) einai thriskia:
>
> http://www.stallman.org/saint.html
>
> kai proekypse to parakato:
>
> http://www.stallman.org/extra/church.html
>
> anarotiemai an mporoyme na to grapsoyme kai emeis oti theloyme pano stin
> taytotita mas san thriskia.
>
> <<V13>>

An mou epitrepete na sovarepsw ligo to 8rent me mia erwtisi
Yparxei kapia omada ellhnwn xrhstwn tou Emacs?
Yparxoun s' afti ti lista pistoi?
(H entypwsi mou einai oti s' afti ti lista "eVIl rulez")

Anarwtiemai, giati yparxoun kapia pragmata pou psiloepidexontai
veltiwshs sthn ellhnikh yposthri3h ston emacs. Px, ellhnikh version
tou tutorial, enswmatwsh tou aspell le3ikou, na proste8oun oi
ellhnikes giortes sto kalendar kai alla tetoia.

Olo lew na ta ftia3w kai pote den ksekinw. Anarwtiemai loipon
an yparxoun kai alla atoma pou endiaferontai gia kati paromoio,
an nai 8a mporousame isws na organwsoume kati

--
absent papaki sdf teleia lonestar teleia org