emacs

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Sun Dec 26 12:22:24 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:
> On 2004-12-26 02:32, fs <admin at www0.org> wrote:
>
>>On Sun, 26 Dec 2004 01:33:30 +0200, V13 wrote:
>>
>>>http://www.stallman.org/extra/church.html
>>>
>>>anarotiemai an mporoyme na to grapsoyme kai emeis oti theloyme pano stin
>>>taytotita mas san thriskia.
>>
>>Παρόλα αυτά, το να γράψεις "Religion: Church of Emacs" είναι οφείλω να
>>παραδεχτώ πολύ αστείο :-)
>

> Προλαβαίνω να δημιουργήσω την "Εκκλησία του FreeBSD" λέτε;

osoi latrevoune to bsd ws thriskia einai gnwstoi latreis twn daemons.
opote den exei noima na ftiakseis alli mia eklisia. ase pou tha sou tin
pesei i louka...

kapote diavaza ena arthro mias typisas pou pige se ena xwrio tou texas
forwntas mia blouza fbsd, me to gnwsto diaolaki. Tin petaksane eksw apo
tin kafeteria pou pige na  piei kafe kai tis eipane "de ftanei pou
latreveis to diaolo, ton kaneis na fainetai kai xaritwmenos."

                    Nick Apostolakis
   e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
    Web Site: http://nickapos.oncrete.gr