Linux se AMSTRAD CPC 6128?

fs admin at www0.org
Sun Dec 26 02:16:17 EET 2004

On Fri, 24 Dec 2004 21:39:59 +0200, Fotis Georgatos wrote:

> Καλησπέρα σε όλους... αστειεύτηκα λιγάκι στον τίτλο :)
>
> Αν και έχει λίγο δουλίτσα αυτό το παραπάνω με MMU-less Linux kernel και
> αρκετό πείραγμα εδώ και εκεί, αυτό που με ενδιαφέρει είναι μήπως έχει
> ξεμείνει σε κανέναν από εσας ένα πληκτρολόγιο από Amstrad CPC 6128; Ειδικά
> εάν δουλεύει και το floppy drive!
>

> χρόνια πολλά παιδιά,
>
> Φώτης

Όχι δεν έχω, ή μάλλον δεν το δίνω :-) αλλά μόλις μου θύμισες ότι το δικό
μου δεν έχει καλό drive(BTW, το πληκτρολόγιο θες ή όλο το
"computer-πληκτρολόγιο";). Δε θα κάτσω να το φτιάξω βέβαια αλλά μπορεί να
μου εξηγήσει κάποιος "πληροφορικάριος" το εξής παρανοϊκό γεγονός που από
14 χρονών το έχω σαν απορία;

Γιατί και στον 6128 και στην Amiga 500 είχα drives τα οποία μετά από 2-3
χρόνια βαριάς χρήσης (δεν είχαμε και σκληρό, παιχνιδάκια παίζαμε), παίζαν
δισκέτες "που τις γνώριζαν", και όταν έβαζα μια καινούργια δεν την
δούλευαν αλλά δούλευαν μόνο τις παλιές;