αναζήτηση και εγκατάσταση εσωτερικού modem ενος laptop

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Fri Dec 24 16:04:23 EET 2004

rouvalis at sch.gr wrote:
> Εμαι καινούργιος στον χόρο και πήρα απόφαση να στήσω suse 9.2 σε ένα compaq
> pressario 734A.  το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να εγκαταστήσω το modem
> δεν μου το αναγνωρίζει το σύστημα εγκατάστασης. Αν κάποιος μπορεί κάποιος ας
> μου δωσει μια συμβουλη σχετικά με το τι να κάνω για να το εγκαταστήσω. το
> modem είναι ένα contenstant

Εννοείς βέβαια Connexant, ε; Αυτό δεν είναι κανονικό modem, είναι αυτό που
λένε "winmodem", όπου ο driver κάνει τη μισή δουλειά. Είναι ο λόγος που
μπορείς να πάρεις modem σήμερα με €10. Τα Linux δεν τα υποστηρίζουν. Μερικά
distributions (νομίζω το Mandrake π.χ.) προσπαθούν να κάνουν κάτι, αλλά δεν
ξέρω τι έχουν καταφέρει. Ρίξε μια ματιά στο www.limodems.org, δεν ξέρω αν
έχει κανείς καλύτερη εμπειρία...

Doc