ποιότητα εκτύπωσης στο linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 23 16:03:53 EET 2004

On 2004-12-23 14:50, Αντώνης Λεμπέσης <antleb at di.uoa.gr> wrote:

> Ομολογώ ότι πάει πάνω από χρόνος που δοκίμασα τελευταία φορά να να
> κάνω share τον εκτυπωτή χρησιμοποιώντας apsfilter και samba, αλλά
> τότε είχα αποτύχει οικτρά. Υπάρχει κανένα FM (από το RTFM) που να τα
> εξηγεί και σε μας τους ταπεινούς;

Αυτό είναι το ανάποδο από ότι έκανα εγώ.  Εγώ ήθελα να χρησιμοποιήσω
το apsfilter για να εκτυπώσω σε ένα HP LaserJet τον οποίο κάνει share
μέσω Samba το Windows 2003 domain controller στη δουλειά μου.

Εσύ θες να κάνει share το Linux ένα εκτυπωτή.  Αν στηθεί ο εκτυπωτής
ως `lp' και τον βλέπει τοπικά το Linux σαν δικό του εκτυπωτή (είτε
μέσω /dev/lpt0, είτε μέσω JetDirect, κλπ.) δεν μπορεί η Samba να τον
κάνει share πάλι;

Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά θα περίμενα να παίζει(TM).