ποιότητα εκτύπωσης στο linux

Argiris Mokios amok at auth.gr
Wed Dec 22 07:12:05 EET 2004

Alexandros Papadopoulos wrote:

>Αν έχεις το σωστό driver, η ποιότητα πρέπει να είναι ακριβώς η ίδια.
>Φυσικά θα βοηθούσαν λεπτομέρειες για να καταλάβουμε τι σημαίνει χαμηλή
>ποιότητα... δεν κάνει κάτι, ή αυτό που κάνει το βγάζει μουτζουρωμένο;

Μάλλον πρέπει να γίνω πιο συγκεκριμένος:
Τα κείμενα που εκτυπώνω(π.χ. από το openoffice του linux) έχουν
πιο έντονους χαρακτήρες(απ' ότι το openoffice των windows) και δεν
είνα τελείως ομοιόμορφοι.
Δηλαδή  μπορεί στο γράμμα Ν  η πρώτη κάθετη γραμμή να
είναι λεπτότερη από τον υπόλοιπο χαρακτήρα. Επίσης, οι
χαρακτήρες δεν φαίνονται απόλυτα καθαροί, αλλά στα όριά
τους μπορεί να προσέξει κανείς μικρά εξογκώματα.
Το ξέρω ότι μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν πιστεύω
ότι αυτοί που χρησιμοποιούν linux/unix και εκτυπώνουν κείμενα
θα ήταν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.