problime me compile pyrina (2.6.9)

Mario Saturno blade at teilam.gr
Tue Dec 21 12:43:10 EET 2004

Alaios wrote:

>Kalispera exo ena problima me to na balo se ena laptop
>to 2.6.9...
>To asteio tis ypotheseis einai oti to sto diko mou
>laptop me Debian o pirinas paizei kanonika eno se ena
>allo laptop pali me Debian den ksekinaei me tipota...
>
>To problima pou exo einai oti otan prospathisei na
>ksekinisei to leitourgiko bgazei minima
>
>VFS: Cannot open root device "303" or hda3
>
>Please append a correct "root=" boot option
>
>Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on hda6
>

>Ayta pou exo kanei eos tora
>1)Exo sigoura sosto to grub.conf
> [...]
Βάλε support για windows partitions to initrd δεν χρειάζετε imho. Αυτό δεν είναι μόνο debian specific πρόβλημα και στα Gentoo forums
γίνεται ένας πανικός με αυτό.. το error. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις imho είναι downgrade τον kernel εάν δεν παίξει, υποθέτοντας ότι
διάβασες όσα λέει στο kerneltrap.