problime me compile pyrina (2.6.9)

fs admin at www0.org
Tue Dec 21 01:47:20 EET 2004

On Mon, 20 Dec 2004 09:03:46 -0800, Alaios wrote:

> VFS: Cannot open root device "303" or hda3

Δεν θα σε βοηθήσω αλλά βρήκα ευκαιρία να ρωτήσω για ένα δικό μου πρόβλημα
με το grub (ξανά) όπου δεν  πήρα απάντηση την προηγούμενη.

Έχω grub εδώ και χρόνια στο σκληρό που bootάρει το bios, αλλά μετά από
κάποιο.. "rearrangement" στα drives του υπολογιστή (που είναι τέσσερις
σκληροί και 2 dvds, παίζει ένα promise eide controller στην υπόθεση), το
grub βλέπει εντελώς λάθος τα drive numbers και μπορεί να κάνει boot το
linux στο "λάθος" drive number που αυτό νομίζει ότι είναι το linux root
(και μπορώ να βρω πιο "νομίζει" ότι είναι με το να κάνω listing τα files
μέσω του grub. Επίσης κάτι το οποίο δεν είμαι σίγουρος αν διορθώνεται,
αλλά μέσα σε αυτή την "ανακατωσιά" που τελικά το linux γίνεται boot, ένα
windows xp δεν κάνει boot και για να γίνει, πρέπει να να μπω bios κάθε
φορά και να δώσω το συγκεκριμένο drive που βρίσκεται ως boot device).
Παρόλα αυτά, μέσω linux και κατά το boot process, φαίνονται σωστά τα drive
numbers, όπου κανονικά θα περίμενες να είναι.

-fs