microsoft impartial informations

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Dec 20 12:04:42 EET 2004

Manolis Christodoulou wrote:

> Τα λάθη πληρώνονται :-)
> Αλλά σου έχω 2 λύσεις!
> 1) Κολλάς στο MS Office aka vendor lock-in (isn't it nice :-)

Α! Δηλαδή η VBA είναι vendor lock-in; Αν δηλαδή υπάρχει συμβατό
implementation σε άλλο office-οειδές πακέτο, έχεις ακόμα "vendor lock-in";
Και αν πας δηλαδή σε "non-MS γλώσσα" (για αστείο το λέω έτσι) δεν έχεις
"vendor lock-in"; Η Java τι είναι; Ή τι άλλο θα διαλέξεις που δεν το
φτιάχνει κάποιος; Ότι και να διαλέξεις, αν το φτιάχνει μόνο ένας, έχεις
vendor lock-in, είτε τσάμπα είναι, είτε το χρυσοπληρώνεις. (Βέβαια, αν το
χρυσοπληρώνεις, αυτός που το φτιάχνει δεν έχει λόγο να το σκοτώσει. Γι'
αυτό και η VBA ζει ακόμα αν και είναι βασικά για τα μπάζα.)

> 2) Τα κεφάλια μέσα, μαθαίνεις τα βασικά (δεν είναι και τόσο δύσκολο) και
> κάνεις migration τα macros.
>
> και ξανά στο μέλλον να αποφεύγεις τα λάθη.

Ποιό είναι το λάθος; Ότι γράφτηκε κώδικας στο πρώτο πακέτο που πρόσφερε
αυτή τη δυνατότητα εύκολα;

Doc