microsoft impartial informations

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Sun Dec 19 21:20:47 EET 2004

Giannis Beredimas wrote:

> Επίσης, σερφάρει με Internet Explorer (και ενίοτε αναρωτιέται γιατί να
> τον αλλάξει και μάλιστα αναρωτιέται στα σοβαρά!), ο Windows
> administrator στο Υπολογιστικό Κέντρο των Μηχανικών Η/Υ διαφωνεί να
> αντικατασταθεί το MS Office με το Ooo γιατί λέει το 2ο δε σώζει by
> default σε .doc (μπορώ να σκεφτώ αρκετούς λόγους να προτιμήσει κανείς
> την proprietary σουίτα της MS εκτός από αυτόν), μερικά απλά εγχειρίδια
> (λίγες σελίδες κείμενο ordered με bullets και numbering) που συγγράφουν
> οι μεταπτυχιακοί τα συγγράφουν σε .doc αντί για HTML/CSS ή έστω να τα
> [...]

Μερικές φορές και οι λινουξάδαι αναγκάζονται να παραδεχτούν ότι κατα
βάθος είναι εξαρτημένοι μέχρι μαστούρας. Πχ για θυμίστε μου όσοι ήσασταν
εκεί, στην ημερίδα για το ελεύθερο λογισμικό πριν λίγους μήνες στη
θεσσαλονίκη, πόσοι από τους έλληνες ομιλητές δεν έκαναν την παρουσίασή
τους σε PowerPoint; Κανένας! Πόσοι από τους ξένους ομιλητές δεν έκαναν
την παρουσίασή τους σε ελεύθερο λογισμικό; Κανένας!

Τελικά φτιάχνω μια λίστα με τα πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν οι
έλληνες. Έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο, προτείνετε κι άλλα.

Οι έλληνες δεν...

...παίζουν καλή μπάλα,
...μπορούν να σχεδιάσουν καλές ιστοσελίδες,
...μπορούν να δουλέψουν με ελεύθερο λογισμικό,

    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL
     X                           - AGAINST M$ ATTACHMENTS
    / \

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)