microsoft impartial informations

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Sun Dec 19 18:01:34 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

>Εχεις δίκιο όταν λες ότι είναι κάμποσοι αυτοί που ασχολούνται αρκετά, αλλά δεν είναι η πλειοψηφία του κόσμου.  Ο περισσότερος κόσμος προσπαθεί με το ζόρι να τα βγάλει πέρα με το Word, γιατί αυτό ξέρει από το πρώτο έτος που έκανε τις ασκήσεις του, αυτό εμπιστεύεται.

Επίσης, σερφάρει με Internet Explorer (και ενίοτε αναρωτιέται γιατί να
τον αλλάξει και μάλιστα αναρωτιέται στα σοβαρά!), ο Windows
administrator στο Υπολογιστικό Κέντρο των Μηχανικών Η/Υ διαφωνεί να
αντικατασταθεί το MS Office με το Ooo γιατί λέει το 2ο δε σώζει by
default σε .doc (μπορώ να σκεφτώ αρκετούς λόγους να προτιμήσει κανείς
την proprietary σουίτα της MS εκτός από αυτόν), μερικά απλά εγχειρίδια
(λίγες σελίδες κείμενο ordered με bullets και numbering) που συγγράφουν
οι μεταπτυχιακοί τα συγγράφουν σε .doc αντί για HTML/CSS ή έστω να τα
σώζουν ΚΑΙ ως PDF (άμα τους πεις βέβαια ότι το Ooo κάνει μια χαρά PDFs
πιθανόν να επισημάνουν ότι δε σώζει by default σε .doc και για αυτό δεν
το έχουν :-P) και άλλα πολλά ... Και όλοι οι παραπάνω είναι πολύ
περισσότεροι από τους γνωστούς-άγνωστους linux-άδες ή την ακραιφνή αλλά
"one-man-show" δραστήρια μειονότητα του freebsd ;-)

Εγώ για να επιδείξω την τραγικότητα της κατάστασης απλά τείνω να
επισημάνω ότι όταν στο εξωτερικό πιστεύουν ότι το Linux είναι έτοιμο
ακόμα και για τις γραμματείς (βλ. Μόναχο), όταν γίνονται ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ
προσπάθειες για να φτάσει το Windows ακόμα και στα σχολεία (Skolelinux)
οι Μηχανικοί Η/Υ [1] όχι μόνο έχουν στο υπολογιστικό τους ακόμα
Microsoft Windows, όχι μόνο είναι στημένα τα μηχανάκια με Office και
Internet Explorer, αλλά δεν προσφέρουν ούτε καν ως επιλογή τα Ooo και
Firefox.

Από κει και πέρα τι ψάχνεις να βρεις ...

Γιάννης

--
[1] Μηχανικός Η/Υ, ο/η: ειρωνικά χρησιμοποιείται για αναφορά σε φοιτητή
ή απόφοιτο του αντίστοιχου τμήματος της Πολυτεχνικής Σχολής της Πάτρας