mail otenet [SOLVED]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Dec 19 14:15:50 EET 2004

On 2004-12-19 11:20, Stavros Panagiotopoulos <stavros at taygetosland.gr> wrote:

> Όντως η υπάλληλος είχε στα χέρια της (απ'οτι μου είπε) μιά ειδοποίηση
> όπου της αναφέραν ότι υπήρχε πρόβλημα με τους συγκεκριμένους client.
> Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που έστειλα το mail στη λίστα

Μπορεί κάποιος να προσπαθήσει να 'ενημερώσει' το OTEnet ότι δεν υπάρχει
κανένα πρόβλημα με τους mail clients.  Μπορεί και όχι.  Γιατί να κάνουμε
τη δουλειά τους και μάλιστα τσάμπα;  Εξάλλου, κακά τα ψέματα, το OTEnet
δεν το ενδιαφέρει *καθόλου* αν αυτού του είδους οι απαντήσεις είναι
δυσφήμιση για το OSS/FS.

Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να απαντάμε σχετικά σοβαρά, σε
όποιον ρωτάει, πως "Φυσικά και παίζει το Thunderbird με OTEnet, κάτσε να
δεις πως..." :-)