mail otenet

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 17 21:44:12 EET 2004

On 2004-12-17 21:29, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> Me too the same..
> Με είχε φρικάρει. Πολύ χάλια η otenet γενικά. και από windows τα ίδια χάλια.

Εγώ χρησιμοποιώ ως mail relay το mailgate.otenet.gr και μπορώ να πω ότι
δεν είχα πρόβλημα να στείλω mail με αυτό εδώ και μήνες.  Κι όταν είχα,
δεν ήταν τόσο πολύ πρόβλημα ασυμβατότητας μεταξύ Windows mail servers
και Linux/BSD clients.

Οι μόνες φορές που είχα πρόβλημα ήταν όταν λόγω κακών ρυθμίσεων κάποιο
από τα hosts που μοιράζονται το hostname mailgate έμπαινε σε blacklist
και μου γύριζαν τα mail πίσω από όσους χρησιμοποιούσαν κάποιο DNS
blacklist.

Δε λέω πως δεν υπάρχει ποτέ πρόβλημα με το mail relaying της OTEnet.
Πριν αρχίσουμε να τους κατηγορούμε όμως, να είμαστε σίγουροι ότι αυτοί
φταίνε.  Οπότε για πες μας Σταύρο... ποιο server έχεις για outgoing
email;  Είναι το σωστό (mailgate.otenet.gr);