microsoft impartial informations

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Fri Dec 17 20:41:45 EET 2004

Mario Saturno wrote:

> στο έ τι άλλο να ζητήσει κανείς αναφερόσουνα στο scripting του open
> office? Είμαι σίγουρος ότι αυτοί που το γράψανε το δουλεύουνε ρολόϊ...

Εμείς τι κανουμε όμως; Το UNO είναι ένα χάος και για data aware forms
και τέτοια άστα να πάνε. Ώρες ώρες μου λείπει το Paradox και η ObjectPAL
που μπορούσα (μπορώ ακόμα, εγκατεστημένο το έχω αλλά δεν το χρησιμοποιώ)
να έχω κάθε visualObject με τις δικές του μεθόδους και events κλπ, και η
γλώσσα ήταν καθαρά επικεντρωμένη στις βάσεις δεδομένων. Κρίμα να μην
έχει κάτι παρόμοιο το OOo, αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας. Το ΟΟο
είναι μια ζωντανή εφαρμογή με προοπτικές ενώ το Paradox πνέει τα λίσθια.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329