dos emulation

Σταύρος Γιαννούρης alby at freemail.gr
Thu Dec 16 20:47:17 EET 2004

On Thu, 16 Dec 2004 20:28:47 +0200
"Giannis Zontos" <johnz at geniusnet.gr> wrote:

> Pos mporeis na trexeis programata opos KEFALAIO (.exe) se linux ? Thelo na
> balo  file server linux kai na trexoun arxeia oi xristes apo windows.
> Ginetai?

Καλημέρα.
File server για windows μηχανήματα μπορείς να στήσεις με το samba (www.samba.org). Έχω έναν server που κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά (file server σε λογιστήριο), οπότε αν θες βοήθεια στο στήσιμο, στείλε μου ένα προσωπικό e-mail.

Τώρα, εφαρμογές windows (δεν πιστεύω να δουλεύετε ακόμα την DOS έκδοση του Κεφαλαίου...) μπορείς να τρέξεις στο linux μηχάνημα με το wine, αν και δεν έχω δοκιμάσει να τρέξω το συγκεκριμένο πρόγραμμα για να πώ την αλήθεια.

Σταύρος