τα παιδία παίζει

fs admin at www0.org
Wed Dec 15 06:38:06 EET 2004

On Tue, 14 Dec 2004 18:54:38 +0100, Mario Saturno wrote:

>  U I [ Found these USE variables in : net-irc/irssi-0.8.9-r1 ] + + nls
>  : unknown
>  + + ipv6   : Adds support for IP version 6 + + perl   : Adds
>  support/bindings for the Perl language. + + ssl    : Adds support for
>  Secure Socket Layer connections - - socks5 : Adds support for the socks5
>  proxy

Έλα εντάξει, συνήθως τα κάνουν compile με τρομερή προσοχή ώστε να
δυσαρεστήσουν τους λιγότερους. Δυσαρεστώ του λιγότερους σχεδόν πάντα
σημαίνει δεν ευχαριστώ ποτέ κανέναν απόλυτα και στο debian είναι ένα
"deal" που κάνεις ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από πολλά
πολλά compiles και πειράγματα στο /etc. Έχουν αποδείξει όμως
ότι είναι οι καλύτεροι σε αυτό.

Προσωπικά επειδή όντως έχω κάποιες εφαρμογές με καλύτερο παράδειγμα το
mplayer που κυριολεκτικά κοιμάμαι πάνω στο πληκτρολόγιο ή πάω κανένα καφέ
μέχρι να τελειώσουν, τις κάνω compile πάντα manually και συνήθως από
cvs(συγκεκριμένα το mplayer δεν υπάρχει στο debian λόγω νομικών κολλημάτων
αλλά κάποια πακέτα που βγαίνουν precompiled ακόμα και για συγκεκριμένα
cpu-types, ακόμα και αυτά δεν χρησιμοποιούν απόλυτα τα flags του
επεξεργαστή).

-fs