τα παιδία παίζει

Agath_Xatzim zkom.xl at gmail.com
Tue Dec 14 17:19:49 EET 2004

Ioannis Mperedimas(mperedim at ceid.upatras.gr)@Tue, Dec 14, 2004 at 02:44:37PM +0200:
> Kanenas den anakalypse thn  teleia dianomh, an thn eixe
> anakalypsei kapoios apla oles oi alles de 8a yphrxan

Δεν υπάρχει τίποτα τέλειο στη φύση,εκτός από την βλακεία.

Αν και από καιρό gentoo χρήστης,θα πρέπει να παραδεχτώ ότι θαυμάζω τόσο την debian όσο
και το bsd,και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλο αυτόν τον φανατισμό.
Κάθε μία διανομή έχει κάποιο λόγο ύπαρξης,ώριμα παιδιά είμαστε(υποθέτω),το καταλαβαίνουμε αυτό,(ελπίζω).
Και εγώ θα συμφωνήσω ότι ο χαρακτηρισμός "ανώριμη¨ ήταν εντελώς άστοχη,όπως και το υποτιθέμενο πρόβλημα
με το emerge sync.
Ασφαλώς και υπάρχουν πράγματα που μπορούν να διορθωθούν,δεν υπάρχει κανείς μη Ζήλωτας gentoo χρήστης,που
να διαφωνεί με αυτό,και όλοι όσοι συμετέχουν ενεργά στην κοινότητα γυρίζουν κάτι πίσω,ή...τουλάχιστον αυτό
θα έπρεπε να κάνουν.
Documentation;Χμμμ...Ναι σύμφωνοι όλο το υλικό βρίσκεται στο δίκτυο,στο www.gentoo.org και τεράστια ποσότητα
πληροφορίας στο φόρουμ,αλλά νομίζω H.Υ και δίκτυο είναι ένα και το αυτό,εκτός αν ζεις στα βουνά με μη πρόσβαση.
Αλλά νομίζω ότι η άπλετη πληροφορία και η ενεργή κοινότητα (φόρουμ-λίστες) είναι και ένα από τα δυνατά σημεία
του gentoo.Αλλωστε ο δημιουργός D.Robbins,συγγραφέας unix documentation,ήτανε,και έτσι έδωσε μεγάλη βαρύτητα σε
αυτόν τον τομέα.
Αλλά θα έπρεπε να τονίσω με την ευκαρεία ότι ό λόγος που έχω καταπιαστεί με το gentoo είναι.
1.Package managment =Use flags (κυρίως αυτό και ίσως μόνο αυτό).Η δυνατότητα να μπαίνει ότι θέλω εγώ,με την ευκολία
που μου δίνει το portage.

Τα αδύνατα.
1.Η ίδια η φύση της διανομής ( άν μπορούμε να ονομάσουμε το gentoo διανομή-μάλλον πρόκειται για μια "προσωπική" διανομή).
Είναι τόοοοοοσο εύπλαστο (δεν υπάρχουν όμοια gentoo συστήματα,μάλλον παρόμοια) που καθιστά τον χρήστη να βρίσκεται στο έλεος
του ευατού του (καλώς η κακώς,για μένα καλώς) για να βγάλει άκρη με τα προβλήματα.
2.Η αντιπάθεια της κοινότητας των προγραματιστών για τον gentoo-user.
Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι στα ~x86 με αποτέλεσμα να βρίσκουνε πρώτοι τα bugs (bug report=gentoo-user) των καινούριων εκδόσεων.
Αλλά έτσι είναι δυστηχώς.Τα "ακούμε" εμείς πρώτοι,για να ρθουν μετά οι υπόλοιπες διανομές να βρούν τα πακέτα bug-free και
να τα ενσωματόσουν στις καινούριες εκδόσεις.
Αλλά είπαμε κάθε τι έχει τον λόγω ύπαρξης.Προσωπικά μετά από αναζήτηση,και με την ευκαιρεία του gcc-3.4 είμαι σε stable
πακέτα και με επιλεγμένα προγράμματα στο package.keywords,αυτά που χρησιμοποιώ κυρίως.

Κατά τα άλλα η ανούσια διαμάχη μεταξύ της debian+gentoo κοινότητας και σε αυτήν την λίστα είναι τουλάχιστον αστεία στα
όρια της βλακείας.Συνεργασία χρειαζόμαστε και όχι ΠΑΟ vs ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ,τουλάχιστο για μένα δεν είτανε ποτέ έτσι,και μακάρι να
έρθει ο καιρός να συνεργαστούν αυτές οι διανομές(αμφιβάλλω).
Αλλωστε και οι δύο είναι πρωτοπόρες και με την ίδια φιλοσοφία (debian συμβόλαιο) ΰοθετιμένο από την gentoo κοινότητα.

--
                  .-.
                  /v\