τα παιδία παίζει

Christos Nouskas nouskas at freemail.gr
Tue Dec 14 00:40:36 EET 2004

fs wrote:

> [...]

 Μπορώ εγώ. Χάσιμο bandwidth για τρελλό κατέβασμα sources και ανελέητο
βασάνισμα της CPU για το compiling. Ιδίως σε (laptop || dialup) το gentoo
είναι αμαρτία να εγκαθίσταται. Και στο κάτω κάτω, όποιος είναι πολύ μερακλής
και θέλει την απόλυτη ταχύτητα, κάνει με το χέρι compile τις 20 εφαρμογές που
τρέχει συχνά· δέν είναι ανάγκη να βάλει gentoo.

> Distro 1 -> Distro 2 -> ... -> Debian -> Gentoo -> "oops!" -> Debian

 Oops! (ναι, gentoo έχω και αλλάζω οσονούπω :)

--
   #######  "We are Pentium of Borg. Division is futile.