apt-build configuration

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 23:20:44 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 19:42:24 +0200, George Iordanou wrote:

> Χρησιμοποιώ Debian Unstable και εγκαθιστώ τα προγράμματα με το apt-get.
> Δεν μου είναι όμως αρκετό. Θέλω να έχω μερικές από τις δυνατότητες του
> gentoo γι’αυτό και προτιμώ να τα κάνω compile από τον πηγαίο κώδικα.
>
> Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι το εργαλείο για να το κάνουμε αυτό στο Debian είναι
> το apt-build. Θέλω κάποιο tutorial για να επεξεργαστώ το apt-build.conf
> και να βάλω τα options στα μέτρα μου. Μήπως υπάρχει κάποιο ωραίο tutorial
> που θα μπορούσα να διαβάσω; Θέλω να έχω την δυνατότητα των USE Flags στο
> gentoo. Είναι εφικτό;
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Γιώργος

Συγγνώμη αλλά δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία στα source builds αν και κάνω
κάποια, αλλά θα προτιμήσω να μην προσπαθήσω να  βοηθήσω μπας και σε
αποπροσανατολίσω.

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι έχε υπόψιν σου ότι το debian δεν είναι τόσο
συνηθισμένο πέραν των kernel και modules να γίνεται install από source και
κατά καιρούς βλέπω reports από ατομικές έρευνες στο debian weekly news ότι
δεν κάνουν build όλα τα πακέτα, πλην της stable διανομής η οποία συνήθως
είναι ελεγμένη σε αυτόν τον τομέα.

Μικρής σημασίας αλλά θα πρότεινα αν κάτι δεν κάνει optimisations κατά το
compile, είναι χάσιμο χρόνου η διαδικασία.

Τip για πολύ νέους debian χρήστες: Τα kernels υπάρχουν ήδη compiled για
κάθε τύπο i386 επεξεργαστή συν smp και δεν είναι απαραίτητο το recompile
υπό φυσιολογικές συνθήκες ούτε θα προσφέρει κανένα optimisation: apt-cache
search "Linux Kernel Image"

-fs