Συνέχεια...

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 22:41:13 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 15:25:09 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Λοιπόν, έχω μαζέψει αρκετές διανομές και οι περισσότερες τρώνε χώμα

Λοιπόν, να σου πω ένα μυστικό και ελπίζω να μην κοιτάνε οι εντελώς (μα
εντελώς εντελώς) νέοι χρήστες. Το linux χωρίς δουλειά από μέρους σου δεν
τραβάει. Δε πα να βάλεις το καλύτερο mandrake που βγήκε ποτέ, δε πα να
βάλεις το καλύτερο debian που βγήκε ποτέ, δε πα να είσαι υπερβολικά
τυχερός σαν τον Γκαστόνε του disney και το δικό σου  hardware να κάτσει
εντελώς μα εντελώς τέλεια σε μια διανομή; Αν δεν κάτσεις το κώ^Β^Βμυαλό
σου κάτω να σκεφτείς, να κάνεις 5 πράγματα να το δουλέψεις λίγο, δεν
τραβάει για πολύ καιρό το linux. Ίσως σε 4-5 χρόνια και βάλε να είναι
windows αλλά αμφιβάλλω, ούτε τα windows είναι έτσι στην πραγματικότητα.
Μου το θύμισε ο πατέρας μου χθες. Αν δεν έχει κάποια έστω στοιχειώδη
κατανόηση της λειτουργίας ενός υπολογιστή κάποιος, πάει να βάλει autocad
με τον installer και ζητάει τη βοήθειά μου..

-fs