microsoft impartial informations

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg2002 at freemail.gr
Mon Dec 13 22:39:36 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 22:13:26 +0200
Manolis Christodoulou <mchris at pel.forthnet.gr> wrote:

> Ούτε εγώ με παρόμοιο hardware. Εκεί που αρχίζουν τα προβλήματα είναι
> winmodems, wifi, ISDN cards και τέτοια ωραία πράγματα.

Αυτό είναι λογικό όταν πάς να το βάλεις σε μηχάνημα που φτιάχτηκε για να σηκώσει windows, οπότε επιλέχθηκαν τα φθηνά αντί τα πραγματικά περιφεριακά.
Άν ο υποψήφιος linux user ξεπεράσει το αρχικό shock των χαμένων περιφερειακών και συνεχίσει να το χρησιμοποιεί, θα είναι πιο προσεκτικός  την επόμενη φορά που θα κάνει αγορά για το πι-σί του.