τα παιδία παίζει

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 22:21:10 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 15:10:31 +0200, Manolis Christodoulou wrote:

> Μετα συγχωρήσεως, αλλά μια διανομή που ανανεώνεται κάθε 3 χρόνια την έχω
> Χ****!

Αν βάλεις debian sid ή (στη χειρότερη experimental) θα έρθεις εδώ και θα
πεις..

"Μετα συγχωρήσεως, αλλά μια διανομή που ανανεώνεται κάθε 3 ώρες την έχω
Χ****!"

Βέβαια για το 72% των χρηστών υπολογιστών που δεν έχουν άνω των
64kbits/second με το internet και κανένα "back door" σε άλλο τρόπο
σύνδεσης, το debian με ασφάλεια για αυτούς θα σημαίνει debian stable.

Στην πραγματικότητα, ένας απλός desktop χρήστης δεν θα έπρεπε να
έχει παράπονο από το debian stable εκτός και αν έχει την κλασική ανεξήγητη
τάση fashion-victim που σχεδόν όλοι έχουμε "θέλω το καινούργιο" αλλά για
άλλες χρήσεις π.χ. προγραμματισμό που *χρειάζεσαι* τα νεότερα APIs τότε
όντως το debian είναι λογικά "παλιό" στην stable διανομή.

Έχω σκεφτεί πως ίσως μία "desktop debian" διανομή να έλυνε όλο αυτό το
πρόβλημα, αλλά ο debian τρόπος δημιουργίας διανομών έχει δημιουργήσει μια
κουλτούρα του στυλ "το λες σταθερό αυτό το πράγμα όταν του έχεις κάνει
τεστ μόνο επί ένα μήνα με 100 χρήστες!??? αχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχαχχα".

-fs