HOWTO: Εγκατασταση Crypto F200 ADSL Modem

fs admin at www0.org
Mon Dec 13 22:05:14 EET 2004

On Mon, 13 Dec 2004 18:46:27 +0200, DJ Art wrote:

> Ενημερωτικά, εγώ κάποτε έπαιζα 3-4 ώρες καθημερινά Wolfenstein (και πιο
> παλιά quake3). Το μόνο που έκανα ήταν να βγάλω το netmod από τη serial
> και να το βάλω στη usb. Όχι, θα κάτσω να σκάσω.

Κοίτα όντας σε περίοδο κοντά στις γιορτές πάνω στο gaming άρχισε το
ερώτημα, προέκυψε όμως η άποψη κάποιου τουλάχιστον φαινομενικά
ενημερωμένου στα corporate δίκτυα πως οι αποστάσεις είναι πολύ πιο
σημαντικές από ένα modem και τη σχέση του με το πρώτο tcp/ip
interface του ISP, *οταν* οι αποστάσεις βγαίνουν έξω από μια χώρα.

Προφανώς και περάσαμε την ηλικία που θα περιφέρεται ο υπολογιστής μας γύρω
από ένα παιχνίδι, δεν αρχίσαμε τα ναρκωτικά ακόμα:x Βέβαια, σίγουρα και σε
πολύ σοβαρές εφαρμογές πλην του gaming και του IRC (για ultra wow
no-latency chat) υπάρχει το ενδιαφέρον για όσο το δυνατόν λιγότερες
καθυστερήσεις στην επιστροφή.

Απλά μου έκανε εντύπωση η άποψη εκείνου του τύπου, ότι ανά κάποιες
χιλιάδες χιλιόμετρα να περιμένουμε πάντα ένα πολύ σεβαστό ποσοστό latency
και να ξεχάσουμε τα πολλά πολλά και τα τεστ πάνω στο τοπικό δίκτυο και πως
αυτό βλέπει το έξω δίκτυο όταν μιλάμε για διεθνείς αποστάσεις.

Πάντως η ερώτηση μάλλον είναι λίγο off topic οπότε και να σταματήσει εδώ
δεν θα το κακοχαρακτήριζα:)

-fs