τα παιδία παίζει

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 13 19:04:28 EET 2004

On Monday 13 December 2004 14:03, Manolis Christodoulou wrote:
> βγάζει (όπως και το FC3) σε διάφορα τυχαία σημεία ότι δεν μπορεί να
> διαβάσει πακέτα.

Αν θυμάμαι καλά, πρίν αρχίσεις την εγκατάσταση υπάρχει κάποια επιλογή να
κάνει check όλα τα CDs για λάθη.
Μην είναι χαλασμένα τα CDs και παλεύεις τζάμπα.

Αν δεν είναι χαλασμένα, μπορείς να κάνεις το εξής: rip τα CDs σε iso
images και να κάνεις (τουλάχιστον για το RedHat) installation από το
δίσκο (θα του πείς στο installation σε ποιό partition να βρεί τα iso
images).
Χμ, για να το κάνεις αυτό, κάτι μου λέει πως θα πρέπει να ξεκινήσεις την
εγκατάσταση από boot δισκέττα και όχι από το CD (βάλε το 1o CD και
πρέπει να υπάρχει κάποιος κατάλογος που λέγεται images. Επίσης, στον
κατάλογο dosutils υπάρχει ένα ωραίο frontend του rawrite για Windows)

Τα ίδια πρέπει να ισχύουν και για το Mandrake γιατί συνήθως το Mandrake
είναι αντιγραφή του RedHat με απλώς πιο latest, unstable και επικίνδυνα
πακέτα.

Αν όλα αυτά σου φαίνονται κινέζικα, είναι όντως ώρα να βάλεις Debian (ή
κάτι άλλο από αυτά που αναφέρω στο πιο πάνω mail μου στο άλλο thread).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?