microsoft impartial informations

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Mon Dec 13 17:46:26 EET 2004

Στις 13-12-2004, ημέρα Δευ, και ώρα 17:11 +0200, ο/η Αντωνίου Βασίλειος
έγραψε:
> Ναι, ακριβώς αυτό λέω και εγώ:
> Το linux είναι δωρεάν (με ό,τι αυτό συνεπάγεται)και τα άλλα εμπορικά με
> υποστήριξη της MS. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει σύγκριση.

δικαιούνται να κάνουν την σύγκριση γιατί συγκρίνουν προιόντα linux
πχ RHES3 κόστος χ ευρώ  με windows server κόστος ψ ευρώ.
Προφανώς η σύγκριση δεν έχει να κάνει με απλούς home users.

> Στημένο ή όχι, μια εταιρεία πρέπει να λάβει υπ'όψιν της  εκτός από το
> κόστος απόκτησης του λογισμικού και το κόστος συντήρησης όπως και την
> εκπαίδευση των υπαλλήλων στη χρήση, αλλά και το κόστος της συνολικής
> μετάβασης σε άλλα λειτουργικά (γενικά μιλώντας).

αυτά που αναφέρεις εξετάζουν οι εν λόγο μελέτες