Συνέχεια...

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Dec 13 15:25:09 EET 2004

Λοιπόν, έχω μαζέψει αρκετές διανομές και οι περισσότερες τρώνε χώμα (και
σίγουρα δεν φταίω εγώ γι'αυτό)!
Μετά από 3 αποτυχημένες εγκαταστάσεις του Mandrake 10.1 ξεκίνησα το Suse 9.1

Μετά το 1ο CD αντί να μου ζητήσει τα υπόλοιπα, ξαναμπουτάρει και με
βγάζει σε ένα rescue console χωρίς password. Βγάζετε κανένα νόημα;

Τελικά απ'τις διανομές που έχω δοκιμάσει νομίζω ότι η FC3 με όλα τα
προβλήματά της (και δεν είναι λίγα) κάθεται καλύτερα αλλά κάθεται
(μερικές αδυνατούν να εγκατασταθούν).

Τότε αν το παραπάνω είναι αλήθεια τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά όσο
περίμενα.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329