τα παιδία παίζει

Stelios Asmargianakis stelios at pappous.dnsalias.com
Mon Dec 13 15:27:09 EET 2004

Βάλε την testing που είναι up to date.
Την χρησιμοποιώ 1,5 χρόνο για προσωπική χρήση συν σε 1 production server με
μπόλικη κίνηση και δεν έχω κανένα πρόβλημα σταθερότητας. Το μηχάνημα είναι
συνέχεια online-up και τρέχει email server + web κτλ μιας και κάνω forward τα
πάντα σε αυτό απο άλλους σέρβερς.

Εν αντιθέση είναι πολύ καλύτερο απο SuSE, Red Hat που είχα στο παρελθόν.
Πρόσφατα έκανα και ένα migrate απο Red hat ES 3 σε Debian Sarge και χωρίς
κανένα performance tuning το νέο μηχάνημα είναι αισθητά πιο γρήγορο.

Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί με το Debian και είναι κρίμα που δεν υπάρχει
"commercial support" ώστε να χρησιμοποιηθεί περισσότερο σε σέρβερς κτλ.

Ασε δε που στην επίσημη λίστα βρίσκεις τα πάντα!

Την καλησπέρα μου

On Mon, 13 Dec 2004 15:10:31 +0200, Manolis Christodoulou wrote

 Χ****!

> --
>     /"\
>     \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL
>      X                           - AGAINST M$ ATTACHMENTS
>     / \
>
> Manolis Christodoulou MD.
> http://users.forthnet.gr/pel/mchris/
>
> mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)