HOWTO: Εγκατασταση Crypto F200 ADSL Modem

DJ Art djart at linux.gr
Sat Dec 11 14:00:41 EET 2004

On Saturday 11 December 2004 13:01, fs wrote:
> Πρέπει να το δω στη πράξη και σίγουρα την επόμενη φορά θα είναι PCI
> γιατί το έχω ξανακούσει αυτό,

Εγώ το έχω δεί στην πράξη με ISDN modems.

Το κλασσικό: Netmod VS old-time-classic Tornado PCI (ή Tornado-chipset
based pci isdn modem άλλης μάρκας).

Για παράδειγμα, ενώ με το netmod usb έχεις ping ~60-70 ms με το P2P
point στον ISP σου, με το tornado έχεις 20-30 ms (αν θυμάμαι καλά).
Κάπως έτσι είναι οι διαφορές.
Με το netmod σε serial έχεις ping περίπου 75-90 ms.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και μετα ADSL modems απ' ότι έχω ακούσει.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?