HOWTO: Εγκατασταση Crypto F200 ADSL Modem

fs admin at www0.org
Sat Dec 11 04:22:55 EET 2004

On Sat, 11 Dec 2004 00:21:52 +0200, Fanis Dokianakis wrote:

> Επειδή βλέπω ότι η Crypto, h Forthnet και η Tellas αγνοούν παντελώς τους
> Linux Users

Hey madf σε χάσαμε απ' το irc :-)

Ήσουν απ' τους λίγους με μυαλό στο κεφάλι τους εκεί μέσα ;)

Thanks για το HOWTO, δεν έχω το modem αυτό αλλά πάντα κάνει καλό ένα HOWTO.

BTW, έχεις ή κανείς άλλος ιδέα - ναι το παραδέχομαι, παίζω shooters
- αν υπάρχει latency penalty ανάλογα με το modem? Έχω ένα πολύ παλιό και
USB adsl modem εδώ και 4 χρόνια της Alcatel (Speedtouch USB) και τα - ναι
το παραδέχομαι παίζω shooters λέω :) - pings είναι με Ευρώπη πάντα άνω του
100mseconds και με US άνω του 160-200. Με Ελλάδα έχω δει και 40 γι' αυτό
υποψιάζομαι μήπως και δεν υπάρχει τίποτα που μπορώ να κάνω αλλά ρωτάω
ούτως ή άλλως.]

Ευχαριστώ.