Hot Babe System Activity

DJ Art djart at linux.gr
Thu Dec 9 00:38:25 EET 2004

On Thursday 09 December 2004 00:23, Michael Iatrou wrote:
> Βασικά είναι τραγικό, σε Athlon 2000+ έχει 20% CPU usage... έχω
> απορία πως συμπεριφέρεται σε SMP περιβάλλον...

P4 NorthWood 2.4Ghz HT:

8 με 9% συνολικά (top), διαμοιρασμένο στις 2 logical CPUs πότε 3 και 3,
πότε 4 και 5, πότε 2 και 7 και πάει λέγοντας ....
Υπάρχουν και περιπτώσεις που τρώει μόνο 2%.

Είμαι ο μόνος άτυχος. Αν δεν βάλω να κάνει κάτι το PC, τότε παραμένει
μεταξύ εντελώς ντυμένης και απλώς χωρίς την μπλούζα :(

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?