Linux και TV-out

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Wed Dec 8 18:26:11 EET 2004

Έχω στήσει έναν Η/Υ αποκλειστικά για χρήση ως Media Center ο οποίος είναι
συνδεδεμένος στην τηλεόραση μέσω του TV-out της κάρτας γραφικών (από
S-Video -> Scart). Το PC έχει τα εξής χαρακτηριστικά: Ρ4 1GHz, 256 RAM, 20
GB σκληρό και κάρτα GeForce 4 MX440. Αυτή τη στιγμή είναι εγκατεστημένα ΧΡ
Pro. Θέλω όμως να βάλω και κάποια διανομή Linux. Πριν λοιπόν προχωρήσω
θέλησα να δοκιμάσω αν αυτό είναι εφικτό με την χρήση του KNOPPEL LIVE CD
στην τελευταία του έκδοση. Πάτησα Enter για να bootάρει το σύστημα και μου
έβγαλε προειδοποιητικό μήνυμα ότι υπάρχει unknown video mode.Πάτησα Space
για να συνεχιστεί η διαδικασία και αφού εμφανίστηκαν τα γνωστά μηνύματα
κονσόλας όταν φορτώθηκαν τα Χ η τηλεόραση έδειχνε μια τρεμάμενη εικόνα στην
οποία δεν διακρινόταν απολύτως τίποτα. Ξαναέκανα την ίδια διαδικασία αλλά
αυτή την φορά επέλεξα ένα video mode κατα -τύχη το πρώτο (0)- αλλά και πάλι
τίποτα.

Υπάρχει τρόπος το Linux να δουλέψει μέσω του TV-out;
Και ακόμα καλύτερα μέσα από κάποιο εξειδικευμένο για media Live CD για να
στήσω αργότερα ένα diskless PC;