Hot Babe System Activity

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Dec 8 17:33:32 EET 2004

Giorgos Keramidas wrote:

>Αφού όλοι ξέρουμε ότι όποιος κάνει recompile πυρήνες με το χέρι (κι όχι
>από πακέτο) το μόνο γυμνό πράγμα που παίζει να έχει δει πρόσφατα είναι
>καλώδιο υψηλής τάσης.

ΑΥΤΟ ήταν ρατσιστικό geek joke, το προηγούμενο ΔΕΝ ήταν :-p

Και, για την αποκατάσταση της αλήθειας, κάνω recompile πυρήνες σχεδόν
ΜΟΝΟ με το χέρι (το κοτόπουλο, η γυναίκα και ο kernel θέλουν χέρι ως
γνωστόν) και έχω δει πρόσφατα κι άλλα πράγματα γυμνά εκτός από καλώδια...

(τον νεογέννητο γιο του Νίκου κατά τη διάρκεια του αλλάγματος, τη γυμνή
αλήθεια, κάτι σκυλιά στο δρόμο, ένα άλογο, αρκετά γατιά... και είμαι
σίγουρος ότι ξεχνάω πολλά ακόμα).

ΤΟ FUD ΣΟΥ ΞΕΓΥΜΝΩΘΗΚΕ! ('scuse the pun)