kdm failure

Dimitris lenis at inp.demokritos.gr
Wed Dec 8 15:17:47 EET 2004

Argiris Mokios wrote:

> Καλημέρα,
>
> εδώ και  δυο μέρες όταν κάνω boot σε suse 9.1 pro, φτάνω μέχρι το σημείο
> που ετοιμάζεται να περάσει από verbose στην splashscreεn για login κι
> ενω δείχνει
> με γραφικά το ρολόϊ που φορτώνει, με πετάει σε CLI για login.
> Όταν πάω να τρέξω ως root kdm μου λέει command not found.(xdm τρέχει)
> Με startx μπαίνει κανονικά στα Xwindows(KDE3.3.1a). Δεν βγάζω άκρη!!!!!!!!
> Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις αντιμετώπισης.

Το startx και ο kdm φορτώνουν Χ με διαφορετικές ρυθμίσεις.
Όταν το σύστημα ξεκινάει kdm πάει να φορτώσει κάποια υπηρεσία
που τον κρασάρει. Αυτή την υπηρεσία δεν την σηκώνει από startx.
Δες ποιες υπηρεσίες σηκώνει ο kdm από yast>system>runlevel editor
advanced mode, στο runlevel 5.

Ο runlevel editor είναι ΙΜΗΟ αυτό το κομμάτι της Suse που την κάνει
να μοιάζει εντελώς με windos: μερικές φορες κάνει ό,τι του κατέβει χωρίς να
σε ρωτήσει.
(Ειδικά αν βάλεις δικό σου πυρήνα, θέλει πολύ προσοχή.)

> Υ.Γ. Την τελευταία φορά που δούλευε σωστά το σύστημα έβαλα κάτι fonts
> αλλά δεν φαντάζομαι ότι έχει σχέση.

Μπορεί και να έχει (το είχα πάθει κι εγώ πριν από καιρό).
Ποια fonts και πώς τα έβαλες ;
Πάντως αν δεν είναι τα fonts κάτι άλλο έκανες.
Μήπως φορτώνεις κανά System monitor? (Δεν είναι καλά συμβατό
με μερικούς πυρήνες της σούζι)
--

Δημήτρης