off topic

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Tue Dec 7 08:14:58 EET 2004

Στις Τρίτη 07 Δεκέμβριος 2004 01:08, γράψατε:

> Τελικά με τηλεφώνησε ο πανεπιστήμων ειδικός πωλητής να μου πει οτι
> λύσανε το πρόβλημα βάζοντας στο bios μια ρύθμιση να αγνοεί τη
> θερμοκρασία του επεξεργαστή, οπότε το φουρφούρι δουλεύει ρελαντί.
>
> Τώρα τι επιπτώσεις θα έχει αυτό θα δείξει η νεκροψία (όχι του
> υπολογιστή, αυτουνού που μου τον πούλησε και κάνει τέτοιες μαλακίες).

1) Την θερμοκρασία που την έβλεπες; BIOS, lm-sensors?
2) Οι Prescot όντως ανεβάζουν τραγικές θερμοκρασίες, διαφορά 3.06 Northwood με
3.0 Prescot: 46C (N), 61 (P).
3) Εννοείτα ότι πρέπει να βρεθεί ΣΩΣΤΗ λύση, και όχι προχειρότητα τύπου
"ρύθμιση στο BIOS". Βάλτε τον επεξεργαστή και σε άλλο board, αν γίνεται με
άλλη ψύκτρα/ανεμιστήρα, και δείτε εκεί τι κάνει.
4) Τα stock ανεμιστηράκια της Intel είναι compromise μεταξύ χαμηλού θορύβου,
αξιοπιστίας και ψυκτικής ικανότητας, με έμφαση στο χαμηλό θόρυβο. Μάλιστα, η
καινούργια φουρνιά έχει NTC thermistor και ρυθμίζει μόνο του την ταχύτητα
περιστροφής του.

D.