off topic

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 6 17:29:29 EET 2004

On Monday 06 December 2004 16:07, Manolis Christodoulou wrote:
> Είναι prescot ή northwood;

Εγώ θα μάντευα ότι είναι northwood.

Ο δικός μου northwood p4 at 2.4 αυτή τη στιγμή σε idle mode είναι στους
29-31 βαθμούς. Σε high load φτάνει τους 40-45.

Έχω ακούσει ότι οι prescott δουλεύουν σε τραγικά υψηλότερες
θερμοκρασίες :-( οπότε αν δεν σου κρασάρει το σύστημα, δεν μου κάνει
έκπληξη αυτό που λές γιατί απλά επιβεβαιώνεις άλλη μια φορά αυτό που
έχω ακούσει.

Μάλλον να αρχίσεις να κοιτάς τις λύσεις με τις
μεγάλες-επώνυμες-αθόρυβες_wannabe ψύκτρες.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?