Megala signatures (was: Re: Security)

George Daflidis-Kotsis gdk at thus.net
Sun Dec 5 17:59:12 EET 2004

On Sun, Dec 05, 2004 at 05:31:41PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> >> Κάνε κάτι, συμμάζεψε όλο αυτό το τέρας, ρίξε μια συμπίεση που λέμε.
> >
> > I don't follow ? Ti se peirakse ;)
>
> Einai *terastio* to signature pou xrhsimopoieis.  Den einai tyxaio pou
> to FYI-28 (RFC-1855) proteinei to signature na einai kato apo 4 grammes:
>
>     - If you include a signature keep it short.  Rule of thumb
>       is no longer than 4 lines.  Remember that many people pay for
>       connectivity by the minute, and the longer your message is,
>       the more they pay.

Gia na mhn anaferoume to tou vplia at otenet.gr se sena sto opoio ekane
quote OLO to diko sou reply sto arxiko tou mail (kai tis 726456 selides),
mazi kai arxiko tou email kai to ekane kai PGP sign mhpws kai den to diabasoume
epeidh mporei na alla3e kanas allos auta pou grafei.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at thus.net]