kiss dvd player ελληνικά fonts

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sun Dec 5 11:45:51 EET 2004

On Saturday 04 December 2004 16:43, Steve Stavropoulos wrote:
> Exeis meinei ligo pisw. O A'rpi epanhl8e ston mplayer g2 kai
> prospa8ei na peisei kai allous wste na alla3oun thn adeia se LGPL kai
> na synexisoun to project. Thn allagh se LGPL 8elei na thn kanei wste
> na MPOREI h kiss na ton klepsei nomima :P

Αυτό δεν το πιάνω ακριβώς. Η LGPL υποτίθεται έχει πιο χαλαρούς κανόνες
για libs. Αλλά και πάλι, όχι για να τις κλέψει κάποιος, απλώς για να
λυθούν τα προβλήματα linking open source'd libraries με λογισμικό
κλειστού κώδικα.

Έτσι όπως το περιγράφεις, θα έπρεπε να είναι BSD license όλος ο mplayer
για να μπορεί η κάθε KISS να κάνει ότι θέλει.

Και επιπλέον, δε νομίζω πως το κόλλημα με την KISS είναι ότι απλώς οι
της KISS κάνανε violate τη GPL, αλλά η ουσία του θέματος: δεν δώσανε
πουθενά credit.

Έτσι όπως το περιγράφεις, θα νομίζει κανείς ότι οι mplayer developers
ξαφνικά γίνανε μαζόχες και θέλουν όλος ο κόσμος να κλέβει τον κωδικά
τους και να μη δίνει πίσω ούτε patches, ούτε credit, ούτε τίποτα.
Ε, δε νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο.
(εκτός αν έχεις να στείλεις συγκεκριμένα mailing list posts που να το
αποδεικνύουν αυτό).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?